Dünyanın en çok tanınan içecek üreticisi Coca-Cola, Fairlife markasıyla süt piyasasına girmeye hazırlanıyor
Dünyanın en büyük meşrubat üreticisi olan Coca-Cola, su, soda, meyve suyu ve enerji içeceğinden sonra süt işine giriyor. Dünyaca ünlü marka, normal süte göre yüzde 50 daha fazla protein ve kalsiyum içeren yeni bir ürün piyasaya sunacak.
COCA-COLA YÜZDE 50 HİSSE İLE ÜRETİCİ FİRMA
Coca-Cola Türk CEO Muhtar Kent’in yönetimindeki dev Fairlife markasıyla, günlük sütlerden daha yüksek kalitedeki ürünle önce ABD pazarında şansını deneyecek.
Gelecek ay ABD’de piyasaya çıkacak olan Fairlife süt markası, Coca Cola’nın da içinde olduğu büyük bir kooperatifin yüzde 50′şer hisseli bir ortak girişimiyle kuruldu.
YÜZDE 50 DAHA FAZLA PROTEİN VE KALSİYUM İÇERİYOR
Coca-Cola’nın işleyerek satışa süreceği süt, 92 süt üreticisi ailenin çiftliğinden sağlanacak. Coca-Cola, çiğ sütü işleyerek normal günlük süte göre yüzde 50 daha fazla protein ve kalsiyum içeren, daha düşük şekerli bir ürün elde edecek.
NORMAL SÜTLERDEN İKİ KAT PAHALI
Fairlife normal süte göre iki kat daha pahalı fiyata satılacak. Yapılan ilk testlerde Fairlife’ın tadının normal günlük sütlerden daha güzel olduğu ileri sürülüyor.
Son yıllarda karını artıramaması nedeniyle yatırımcıların eleştirilerine maruz kalan Coca-Cola’nın binden fazla alkolsüz içecek markası bulunuyor: