YEŞİL MASA FAALİYETE GEÇTİ

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı verdiği hizmetleri etkin, hızlı bir şekilde yerine getirmek ve bürokratik işlemlerin azaltılması amacıyla 81 ilde Yeşil Masa uygulaması başlattı. Yeşil Masa Erzincan'da da faaliyete geçirildi.

Tarım konusunda hizmetlerin hızlı ve etkin yapılabilmesi ve bürokratik işlemlerin azaltılması amacıyla ülke genelinde "Yeşil Masa" uygulaması başlatıldı. Uygulama ile 81 ilde Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü bünyesinde "Yeşil Masa" kurulacak. Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Murat Şahin konuyla ilgili yaptığı açıklamada "Bakanlığımızca verilen hizmetlerden etkin ve hızlı bir şekilde faydalanmayı sağlayarak hizmet alanların memnuniyetinin sağlanması ve bürokratik işlemlerin azaltılması amacıyla İl Müdürlükleri bünyesinde "İl Müdür Yardımcısı sorumluluğunda 'Yeşil Masa' uygulamasını yürütecek bu birim, danışma, yönlendirme ve rehberlik hizmetleri verecektir. İl Müdürlüğümüze yapılacak elden başvurular, telefon veya mail ortamında iletilecek talep, öneri veya şikâyetler, Yeşil Masa'da görevli personelce kabul edilecektir." dedi.

Talep ve şikayetlere 5 günde yanıt verilecek

Yeşil Masa'nın kurumların girişinde müracaat veya talepte bulunanlar ile ilk muhatap olacak birimler şeklinde dizayn edileceği belirten İl Müdürü Şahin: "Vatandaşlar tarafından yapılan istek, öneri ve şikâyetler bu birim tarafından 5 iş günü içerisinde cevaplandırılmak üzere ilgililere yönlendirilecek ve kayıt altına alınacaktır. 'Yeşil Masa' birimine müracaatlar, İl Müdürlüklerine ait internet sitesi (yesilmasa.tarim.gov.tr) üzerinden, telefonla veya şahsen yapılabilecektir. Birime ait bina girişinde altyapısı (masa, sandalye, telefon, internet vs.) sağlanmış fiziki bir mekân oluşturulacaktır. Girişlerinde danışma birimi olan İl Müdürlükleri, belirtilen talimatlar doğrultusunda bu birimlerini 'Yeşil Masa'ya dönüştüreceklerdir" dedi.

Nasıl çalışacak?

Yeşil Masa uygulamasında çiftçiler-üreticiler web ortamında, mail ortamında, telefon aracılığı ile veya kuruma bizzat başvuruda bulanarak talep, öneri ve şikayetlerini "Yeşil Masa" da görevli personellere iletecek. Görevli uzman personel tarafından alınan talepler il ve ilçelerdeki konu uzmanlarına iletilecek ve en geç 5 (beş) işgünü içerisinde talep sahibine geri bildirimde bulunulacak.

İHA
  • Site Yorumlarý
  • Facebook Yorumlarý Facebook Yorumlarý
Yeni yorum yaz
Henüz bir yorum yazýlmadý. Ýlk yazan siz olabilirsiniz.