Türkiye Ziraat Odaları Birliği'nin (TZOB), tarladan sofraya kadar yaşanan israfa dikkati çekmek amacıyla başlattığı kampanya çerçevesinde hazırladığı ikinci kamu spotu Radyo ve Televizyon Üst Kurulunun (RTÜK) onayından geçti.
TZOB'dan yapılan açıklamaya göre, radyo ve televizyonlar için ayrı ayrı hazırlanan, RTÜK'ün onayından da geçen 45'er saniyelik spotlar, hem üreticileri hem tüketicileri hem de aracı kişi ve kuruluşları, israf konusunda uyarmak ve toplumsal farkındalık ve bilinç geliştirilmesini sağlamak amacı taşıyor. Medya spotu, doğal afetler nedeniyle bu yıl çok zor bir üretim sezonu geçirilmekte olduğuna vurgu yapıyor.
Çiftçinin ürettiği her dilim, her salkım ve her danenin geçen yıllardan çok daha fazla önemli hale geldiğine dikkati çeken spotlar, bu nedenle her türlü israftan kaçınılması gerektiği mesajını veriyor.
Son Dakika