Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu (TKDK) yetkilileri tarafından 2014-2020 IPARD Programı (IPARD II Dönemi) 1. Başvuru Çağrı İlanıyla ilgili bilgilendirme toplantısı yapıldı.
Düzenlenen toplantıya, Malatya Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Ali Selvi, Malatya Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu İl Koordinatörü Mehmet Hanifi Dere, il müdür yardımcıları ve şube müdürleri katıldı. Toplantıda, TKDK yetkilileri tarafından Malatya Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü kurum personellerine bilgilendirme yapıldı.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının, TKDK aracılığı ile kendi işletmesini kurmaya çalışan girişimcilere verdiği desteğin önemi anlatan Selvi, "IPARD II Dönemi 1. Başvuru Çağrı İlanı ile Malatya'daki girişimcilerimize çok güzel imkanlar sağlanmıştır. Kurum olarak bu hibe desteklemeleri ile ilgili bilgilendirmeleri yapabilmemiz için yetkili arkadaşlarımız buradalar. Bu çağrı döneminde konunun önemini ve sağladığı avantajları girişimcilerimize doğru olarak aktarırsak, inanıyorum ki Malatya'mız daha fazla modern işletmeye sahip olacaktır. İl ve ilçe müdürlükleri olarak Malatya'mızın her yerinde çağrı dönemi boyunca bilgilendirmelerimizi eksiksiz yapmaya çalışacağız. Şimdiden yapılacak olan modern tesisleri düşündükçe şevkimiz katlanarak artıyor. Bu çağrı döneminin Türkiye ve Malatya tarımına hayırlı olmasını temenni ediyorum" dedi.
Mehmet Hanifi Dere ise Malatya'nın hibe programından en azami şekilde yararlanması için çalıştıklarını kaydetti. Dere, "Öncelikle bilgilendirmelerimize Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğümüz idarecilerinden başlayarak, tüm personele yapmak için program düzenledik. Bu programa tüm ilçelerimizde dahildir. İlerleyen günlerde konu uzmanı arkadaşlarımız tarafından tüm girişimcilerimize ulaşmayı hedefliyoruz. Amacımız Malatya'mızın bu hibe programında en azami şekilde faydalanmasını sağlamaktır. Buradan tüm girişimcilerimize sesleniyorum, bizlerin ulaşamadığı yerde sizler bize ulaşınız. Uzman arkadaşlarımız konuyu tüm detaylarıyla sizlere anlatacaklardır" şeklinde konuştu.
İHA